מדיניות משלוחים, החזרים והחלפות

מדיניות משלוחים, החזרים והחלפות יומסקו

מדיניות משלוחים:

המסכה שהזמנת מיוצרת עבורך בעבודת יד.

זמן האספקה תלוי בגודל המסכה:
מסכה S: עד 7 ימי עסקים.
מסכה M: עד 16 ימי עסקים.
מסכה L: עד 16 ימי עסקים.

*במידה והפריט אינו במלאי ייתכן עיכוב בזמן המשלוח ואנו ניצור עמכם קשר לאחר ההזמנה.

אנחנו מעניקים משלוח חינם על כל הזמנה מעל ₪350.

המשלוחים יגיעו ישירות לכתובת הנבחרת. אנחנו נעשה את כל המאמצים כדי לקצר את זמני ההמתנה שלך.

איסוף עצמי מהסטודיו שלנו בתל אביב אפשרי בתיאום מראש.

זמני המשלוח לערים וישובים ספציפיים בארץ עלולים לקחת מעט יותר זמן מהזמנים המצוינים פה - הצוות שלנו ישמח לענות לגבי זמני משלוח משוערים לישובך.

ישנה אופציה למשלוח מהיר יותר במקרים מסוימים ובהתאם לתנאים, הצוות שלנו ישמח לברר ולסייע בכל הקשור למשלוחים.

מדיניות החזרים והחלפות:

רוצה להחליף או להחזיר את הרכישה?

ניתן להחזיר כל מוצר הנרכש באתר, עד 14 יום מיום קבלתו, בתנאי שלא שומש ובכפוף לאמור בתקנון האתר. יש להחזיר את המוצר באריזתו המקורית.

איך מחזירים?

בהתאם להוראות החוק להגנת הצרכן ("החוק"), הינך רשאי/ת לבטל את העסקה החל מיום ביצוע העסקה ועד 14* יום מיום קבלת המוצר או מיום קבלת חשבונית מס/קבלה, לפי המאוחר ביניהם.

עליך להודיע לנו על ביטול העסקה ע״י שליחת דואר אלקטרוני ל: contact@umasqu.com.
בהודעת הביטול יש לציין את שם הלקוח ומספק ההזמנה.

במידה וקיבלת את המוצר כבר לידייך, יש להחזיר אלינו את המוצר ל:
יומסקו
קיבוץ גלויות 75, 6653608, תל אביב

 אין להחזיר באופן עצמי דרך דואר רשום. יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו לפני ההחזרה.

עם החזרתו לסטודיו, המוצר ייבדק על ידינו ולאחר אישור, יינתן החזר כספי או פריט אחר לבחירתך.

הזיכוי הכספי יהיה בהתאם למחיר הפריט שקנית (לא כולל דמי משלוח), כמו שהופיע בחשבונית .

* אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק ועולה חדש (כהגדרתם בחוק), רשאים לבטל עסקה בתוך ארבעה חודשים מיום עשיית העסקה, מיום קבלת המוצר או מיום קבלת מסמך זה, לפי המאוחר מביניהם ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין הלקוח ובין החברה (כולל באמצעות תקשורת אלקטרונית).

החברה תהיה רשאית לבקש מהלקוח/ה תעודה המוכיחה כי הוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש לפי העניין.

זכות הלקוח/ה לבטל עסקה אינה גורעת מזכות החברה לתבוע את נזקיה במקרה של ביטול עסקה ו/או החזרת מוצרים אם החברה תיווכח כי ערכם פחת, לרבות כתוצאה מהרעה או שינוי במצבם בזמן שהיו ברשות הלקוח/ה.

במידה ולמרות כל מאמצינו נשלח אליך פריט פגום, אנו מתנצלים ונדאג לזכות אותך בגינו עם החזרתו לסטודיו שלנו. נא צור/י עמנו קשר.

במקרה של פריט פגום, החזר עבור הפריט והמשלוח יתבצע תוך 14 ימי עסקים מיום קבלת הפריט לסטודיו שלנו.