עיצוב פנים: איך מיישמים את טרנד הג'ונגל האורבני כשלא יודעים לגדל צמחים?


צמחים הם לא רק מין נוסף המתגורר לצד בני האדם בבית. יש להם גם חלק חשוב בקיומו של האדם. בשל היותם של צמחים מועילים ביותר ממובן אחד, לא פלא שטיפוח ג'ונגל אורבני בתוך הדירה, הפך לטרנד לוהט בתחום עיצוב הפנים. למרות שכל אחד עשוי להיסחף אחר הטרנד הירוק הזה, הוא ללא ספק עלול להיות מסובך עבור מי שאין לו מספיק ידע בגידול צמחים. מאמר זה נועד עבור אנשים הרוצים להכניס את הג'ונגל הביתה, אבל פשוט אין להם את הכישורים המתאימים לעשות זאת.

צמחים הם כמו אנשים, הם פשוט רוצים שיבינו אותם

צמחים דומים לבני אדם במובנים רבים. עם בני האדם מערכות יחסים פורחות כאשר יש הבנה. אותו הדבר קורה גם עם צמחים. כדי לגרום לצמחים לפרוח ולצמוח, צריך להבין את הצרכים שלהם. אז לפני שאתם בוחרים צמחים, יש כמה דברים שעליכם לקחת בחשבון:

אור

מכיוון שהם מייצרים את מזונם על ידי תהליך פוטוסינתזה, עליכם לספק לצמחים שלכם מספיק אור. בעוד שצמחים בעלי עלווה זקוקים לכ-8 שעות אור ביום, קקטוסים וסוקולנטים דורשים אור שמש רציף לאורך כל שעות היום. לכן חשוב מאוד שתחקרו את צרכיו של הצמח שאתם מתכוונים לגדל.

מראה חיצוני

כדאי לקחת בחשבון את מראה הג'ונגל האורבני שברצונכם ליצור בבית, זהו פרמטר חשוב בשלב בחירת הצמחים. כאשר תהיו במשתלה, קחו בחשבון את גובה הצמחים, צורתם וסוג הצמחים שאתם בוחרים, כדי שתוכלו לקבל את המראה עליו חלמתם.

לחות

עליכם לברר מהו הצורך המיוחד של הצמח שלכם, כדי שלא תשקו אותו יתר על המידה או פחות מדי. באופן כללי, במידה ואתם מבינים מה גורם לצמח לצמוח בסביבתו הטבעית, יהיה לכם קל יותר לגדל אותו בג'ונגל הביתי שלכם.

בעוד צמחים ביתיים מציעים ערך אסתטי וטיפולי כאחד, הם מגיעים גם עם אתגרים מסוימים.

צמחים הגדלים בתוך הבית, יכולים ללכלך, לצבור חיידקים ולכן יש להקפיד לנקות אותם ואת סביבתם לעתים קרובות. לעתים הצמחים עלולים להיות אפילו "קשים להבנה", אז כדאי להיעזר בספר העוסק בגינון וטיפול בצמחים. במידה ואתם נעדרים מהבית למספר ימים, כדאי לשקול להביא בייביסיטר לצמחים, מישהו שיטפל בהם בזמן היעדרותכם.

קיימת גם דרך פשוטה להצטרף אל טרנד הג'ונגל הביתי מבלי להסתבך עם יותר מדי אתגרים, על ידי שימוש בעלים דקורטיביים. שהייה בסביבת עלים דקורטיביים מגבירה את היצירתיות והפרודוקטיביות של האדם. כששוהים בסביבת עלים דקורטיביים, ניתן ליהנות מכל העולמות: מראה אסתטי, שיפור במצב הרוח, פרודוקטיביות מוגברת, יצירתיות בשיאה - והכל תוך שמירה על הג'ונגל שלכם. עלים דקורטיביים מציעים מראה אסתטי, טיפולי עם ערך כלכל - תוך כדי שהם מורידים מעליכם את הטרחה. עלים דקורטיביים מעניקים לכם טרמפ עליז ומהיר לטרנד הג'ונגל האורבני בקלי קלות.

leaves wall decor umasqu

 

leaf wooden wall decor umasqu

פוסטים ישנים פוסטים חדשים