מגמות בעיצוב פנים לשנת 2021


במשך מאות שנים חיפש האדם דרכים להעניק לביתו תחושה ביתית יותר. במסגרת ניסיון זה, עבר תחום עיצוב הבית פריצת דרך משמעותית. עיצוב הפנים התפתח באופן משמעותי עם השנים, אז מה צפוי לנו בתחום זה בשנת 2021? לפניכם 5 מגמות בולטות בעיצוב פנים, שיתפסו תאוצה בשנת 2021

שחור ולבן

סביר להניח שראיתם את הטרנד הזה מגיע. שחור ולבן היה מאז ומתמיד שילוב גרפי אהוב וקלאסיקה במיטבה בכל הנוגע לעיצוב פנים. השילוב של שחור ולבן ביחד, מעניק גימור היוצר ניגודיות דקורטיבית. רוצים להעניק לטרנד הזה טוויסט מעניין? לרענן אותו? אנו ממליצים לכם להתחיל עם מסכת B&W #1 . זוהי מסכה יוצאת דופן ומרשימה, שנוצרה בהשראת פנים שנלקחו מתרבויות עתיקות של יומסקו. לאחר שילוב המסכה בעיצוב הבית, תוכלו להוסיף אלמנטים עיצוביים מונוכרומטיים חזקים נוספים, המבוססים גם הם על גווני שחור ולבן.

 

פסים

החל מפסי סימון עדינים המשורטטים בקפידה - ועד לקווים רחבים ונועזים. ההטרוגניות של הפסים הופכת אותם למתאימים לכל חדר. קירות מפוספסים נוטים ליצור אשליה של מרחב: קווים אנכיים גורמים לחדר להראות ארוך יותר ופסים אופקיים גורמים לו להראות רחב יותר. פסים יכולים לשדרג את עיצוב הפנים ברגע. רוצים לנסות את הטרנד הזה? אנו ממליצים לכם להתחיל עם מסכת הזברה של יומסקו או עם מסכת Abstrasso #7.

striped wall masks by umasqu wall decor

 

 

צהוב

הגוון הצהוב השתלט על סצנת הצבעים הבולטים והאהובים בתחום עיצוב הפנים. לאחר שבשנת 2020 נאלצנו כולנו לשבת בבית במשך זמן רב, הרגשנו צורך להכניס קצת צבע הביתה. הגוון הצהוב מזכיר לנו את אור השמש, האושר והתקווה - הוא הדרך הנכונה והטבעית להכניס חיים הביתה. אנו ממליצים לכם להתחיל עם צוללת צהובה, כי פשוט קשה לטעות עם קומיקס אומנתי. לאחר מכן תוכלו להמשיך ולשלב גם אביזר נוי אבסטרסו.

מסכת קיר לעיצוב הבית צוללת צהובה של יומסקו

בובת אבסטרסו בסגנון פסלון לעיצוב הבית של יומסקו

 

 

עיצוב גאומטרי

" Chairish", מרכז עיצוב הויאנטג', ציין בדו"ח המגמות לשנת 2021, כי פריטים גיאומטריים עומדים להשתלט על סצנת עיצוב הבית. עיצוב פנים המשלב צורות גאומטריות, הוא כזה שיש דרכים רבות לשלב אותו: הוא יכול לשלב צורות מודגשות או עדינות, גדולות או קטנות. ככל הנראה זו הסיבה לפופולאריות הגוברת של המגמה העיצובית הזו. הטרנד הגאומטרי מהווה סגנון עיצוב רב תכליתי, על זמני ואלגנטי. אפשר לשלב עיצוב גאומטרי במגוון דרכים. אנחנו ממליצים לכם לנסות את מסכות הריבוע של יומסקו.

מסכות קיר מרובעות - עיצוב - יומסקו

 

 

 פסטל

שימוש בצבעי פסטל, לעיצוב הבית, מעניק רוגע, שלווה וניטרליות. לכן זה לא מפתיע שגווני פסטל מרגיעים משתלטים בהדרגה על חללי עיצוב רבים. שוקלים לשלב צבעי פסטל בעיצוב הבית שלכם? אולי תרצו להתחיל עם מסכת הקיר הפסטלית נגד עין הרע.

עין פסטלית נגד עין הרע

 

 

בסופו של דבר, זה לא משנה אם בחרתם בשחור לבן, פסים, צהוב, עיצוב גאומטרי או גווני פסטל. מה שחשוב באמת, הוא לזכור שאתם בעלי הבית שלכם - לכן חשוב שתרגישו בבית. אז אל תהססו לחקור את הטעם שלכם ואת מה שאתם מרגישים שיהפוך את ביתכם - לביתי יותר. 

 

 

פוסטים ישנים פוסטים חדשים