כך תעצבו חדר ילדים חיות בסגנון על זמני


איך מעצבים חדר עם אווירה של יער קסום שיתאים גם לתינוקת, גם לילדה וגם למתבגרת? איך תעצבו לילד הקטן והמתוק חדר ג'ונגל שיתאים לו גם כשיהיה נער? הטיפים הקטנים שיעשו לכם את ההבדל הגדול

זה לא סוד שילדים קטנים פשוט משוגעים על חיות. היצורים המשונים, הפרועים והפראיים האלה, כובשים את הילדים מהרגע שהם מגיעים לעולם. הקטנים אוהבים כל דבר שקשור לקולות שהם משמיעים, לפרצופים ולצבע שלהם. לכן, כשמגיע הרגע לעצב חדר ילדים, הבחירה בעיצוב חדר ילדים בסגנון חיות וג'ונגל - היא ללא ספק הבחירה הטבעית.

למה לעיצוב חדרי ילדים יש בדרך כלל "תאריך תפוגה"?

עיצוב חדר ילדים בסגנון חיות לא חייב להיות משימה בלתי אפשרית. אבל גם ממש לא חייבים להפוך את החדר לספארי אמיתי, כזה שלא תוכלו לצאת ממנו כשהילד יגדל וירצה לשנות את עיצוב החדר. הורים רבים טועים לעשות ומשקיעים הרבה מאוד כסף באינספור תמונות, מדבקות קיר, טפטים, בובות, חיות ענק ועוד - רק כדי לעצב חדר ילדים בסגנון ג'ונגל. ואז קורה שהילדים גדלים, רוצים לשנות עיצוב וקשה מאוד לצאת מזה. פתאום מגלים שעיצוב החדר ילדותי מדי, שבעצם לעיצוב החדר יש ותמיד היה תאריך תפוגה.
 
אז איך בכל זאת מעצבים חדר ילדים שיתאים לכל גיל?

משקיעים בפריטים איכותיים ויפים שעושים את כל ההבדל, תוך שמירה על עיצוב מינימליסטי. בוחרים בפריטי עיצוב מיוחדים, ובשילוב עם צבע קיר מתאים ועיצוב נקי - מעניקים לחדר אפקט של "וואו!" מבלי להשתגע.

הנה כמה דוגמאות לעיצוב חדר ילדים מושלם:
 
1. מסכות פרפרים קסומות לחדר הילדות - הנה דוגמה לעיצוב חדר חיות לבנות, על רקע קיר בגוון ורוד רך בהיר ועיצוב פרפרים מינימליסטי. מדובר בעיצוב מנצח, המתאים לתינוקות שרק נולדה, לילדה בת 10 וגם נערה מתבגרת תאהב אותו, כי הוא נקי, עדין ולא מצועצע. כל שעליכם לעשות זה להחליף בכל כמה שנים את המיטה וזה הכל.
מסכות הפרפרים הן חלק מקולקציה מיוחדת של מסכות עץ צבעוניות ודקורטיביות. ניתן לרכוש אותן ביחד או בנפרד. מחיר מסכה אחת 445 שקלים.

מסכות פרפרים - יומסקו

 

2. מסכת קוף מנדריל משעשעת לחדר הילדים -  עיצוב חדר ג'ונגל לבנים, עם קיר בגוון ירקרק משגע ומרגיע, שבמרכזו מסכת קוף מנדריל שגונבת את ההצגה. עוד דוגמה לעיצוב נקי, המבוסס על צבעים המתאימים לכל גיל, על שילוב של עץ וירוק, המסמלים צמיחה והתחדשות. המסכה הורכבה ונצבעה בעבודת יד, היא בעלת אופי ייחודי וכשהיא על הקיר - אין צורך כמעט יותר בשום פריט נוסף.
המסכה מגיעה בשני גדלים.
מחיר מסכה קטנה: 785 שקלים. מחיר מסכה גדולה: 1345 שקלים.

מסכת קיר מנדריל - יומסקו

 

3. דוגמאות לחדרי ילדים יוניסקס - לא חייבים להשתלט על הקירות עם גוונים דומיננטיים כמו ורוד, ירוק או כחול. גם לא חייבים לבחור במסכות כמו פרפרים או קופים שעלולות להיות מזוהות עם מין מסוים. אפשר גם לבחור בצבעים סולידיים, שקטים ועדינים, המתאימים לשני המינים (כמו פלטת הגוונים האפורים הבהירים, הלבנים, צהובים בהירים ועוד). ואפשר כמובן לבחור במסכות משגעות שגם הן יתאימו לשני המינים, כמו טווס, ג'ירפה, ינשוף, צב - והרשימה עוד ארוכה.

כל מסכה היא שונה, כל אחת מיוחדת וכל אחת מהן תהפוך כל קיר וכל חדר למיוחד ושונה ומקסים במיוחד.

הנה עוד כמה דוגמאות למסכות ולעיצובי חדרי ילדים בסגנון חיות - שתוכלו לשאוב מהן השראה:

עיצוב קיר חדרי ילדים - חיות - מסכות קיר - יומסקו 

פוסטים חדשים