טרנד העיצוב האפריקאי: המגמה החמה והנכונה


התרבות השבטית השתלטה על עולם עיצוב הפנים וסגנון העיצוב האפריקאי נמצא בכל מקום. מסכות אפריקאיות מהממות, פסלים משגעים ואמנות אפריקאית מכל הסוגים, הפכו לחלק טבעי מכל בית. בואו ללמוד איך לשלב את הטרנד הלוהט אצלכם בבית.

 אפריקה הגיעה לישראל ואפילו לא שמתם לב

טרנד העיצוב האפריקאי נחת בישראל כבר לפני שנים, אבל רבים עדיין לא מודעים לתופעה שכבשה את מעצבי הפנים והאדריכלים. יש החוששים לאמץ את הסגנון המשגע, כי הם טועים לחשוב שהוא עלול "להשתלט" על הבית או לא להתאים. אבל אם תחשבו על זה לעומק ותביטו סביבכם, תגלו שאפריקה נמצאת כמעט בכל מקום בישראל: רהיטים מעור, מסכות אפריקאיות, אביזרי נוי, רצפת אבן, דוגמאות אתניות, שימוש בקש, ראטן, במבוק, עץ כהה, זהב, חומרים טבעיים, בובות שבטיות, בעלי חיים ועוד. העיצוב האפריקאי כאן ויכול להיות שאפילו אימצתם אותו מבלי לשים לב. 

העיצוב האפריקאי הוא ייחודי, מרתק ויפה בצורה יוצאת דופן, לכן אין זה מפתיע, שכולם מתאהבים בו.

עיצוב אפריקאי - ממש לא טרנד חולף

אחד הדברים הבולטים בעיצוב האפריקאי היא הפשטות הטמונה בו. השימוש בחומרים טבעיים, ביצירות שנוצרו בעבודת יד ולא על ידי מכונות, בבחירת צבעי עץ, אדמה, שמש ועוד - לצד צבעי חיות כמו: נמר, זברה וחיות יפייפות אחרות. 

כל זאת ועוד, הופכים את הסגנון האפריקאי לכזה שהכי טבעי לאמץ, לעיצוב המשתלב באופן טבעי בכל מקום. סגנון שמכניס צבע, חיים, נשמה - במידה ומשלבים אותו נכון.

עיצוב אפריקאי: איך מכניסים אותו הביתה במידה הנכונה? 

בחיים הכל עניין של גבולות, גם בתחום העיצוב. אפילו הסגנונות הכי עדינים ורכים יראו מוגזמים במידה ונפריז בהם. הכל עניין של מינון זהיר ושילובים נכונים.

טיפים לשילוב עיצוב אפריקאי בביתכם:

  • מסכה שבטית המשלבת בין עתיק למודרני - מסכות שבטיות הן חלק מקולקציית המסכות האפריקאיות של Umasqu. המסכות קיבלו השראה מפנים שנלקחו מתרבויות עתיקות וקיבלו טוויסט מודרני, קומי, יוצא דופן וייחודי. המסכות Umasqu מכניסות את העיצוב האפריקאי הביתה, על ידי שימוש באביזר אמנותי אחד, המתאים לתלייה בכל אחד מחללי הבית: חדרי ילדים, חדרי שינה, סלון, פינת עבודה ואפילו המטבח. המסכות הורכבו בעבודת יד קפדנית, הן נראות נפלא על גבי קיר בהיר ונקי, כהה ודרמטי ואפילו מככבות בחללים עמוסים. 

 

עיצוב אפריקאי לבית

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

מסכה שבטית P4#. מחיר 785 ₪. לפרטים נוספים לחצו כאן

מסכה שבטית 10# - יומסקו

מסכה שבטית 10#. מחיר 785 שקלים. לפרטים נוספים לחצו כאן

  • מיני בובות זה כוח - אם בובה שבטית אחת תגרום לאנשים לומר "וואו" תדמיינו מה יאמרו אנשים שיפגשו במיני בובות שבטיות ביחד. שלישיית בובות שבטיות מקוריות, מקסימות, שנוצרו עם המון תשומת לב בעבודת יד. משעשעות ומרשימות ורק מחכות להוסיף חיים לבית שלכם. 

שלישיית מיני בובות שבטיות - יומסקו

שלישיית מיני בובות שבטיות. מחיר 399 ₪. לפרטים נוספים לחצו כאן

  • איך אפשר בלי מסכת טיקי? המסכה השבטית המפורסמת מקבלת גם היא התאמה לימניו, תוך שמירה על המראה העתיק הכל כך מזוהה עמה. כך מקבלים אננס צהבהב, שפתיים אדומות, תווי פנים המעלים חיוך - ועדיין מדובר במסכת טיקי, דרמטית, דומיננטית ומרשימה.

מסכת טיקי 2 - יומסקו

מסכה טיקי 2#. מחיר 785 ₪. לפרטים נוספים לחצו כאן

  • לפעמים מותר גם להגזים - קולקציית הבובות השבטיות מוכיחה שלפעמים דווקא אין גבול ומה שיפה - פשוט עובד. לפניכם דוגמה משגעת, של עיצוב ספריית עץ בגוון טבעי, שעליה מפוזרות בובות שבטיות דקורטיביות, על רקע קיר חלק בגוון בהיר. המראה המתקבל הוא צבעוני, עשיר, שמח - ובו זמנית נקי, אלגנטי ומרשים. ממש כמו תערוכה שקשה להסיר ממנה את העיניים. 

בובות שבטיות לעיצוב הבית - יומסקו

פוסטים ישנים