בלי עין הרע


אם אתם מבינים משהו בעיצוב ושומרים על עיניים פקוחות, סביר להניח ששמתם לב שהעיניים נמצאות בכל מקום. טרנד העיניים השתלט על תחום עיצוב הבית והוא משלב תרבות, אמנות ועיצוב בבת אחת. זו ההזדמנות שלכם לשלב אותו בבית שלכם.

 

עין - טרנד עיצובי שלא יחלוף לעולם

העיניים שוב כאן וכאן בגדול. הן בעצם לא עזבו מעולם. העין השלישית מאז ומתמיד הייתה לאלמנט בולט בתרבות המזרח הרחוק. כולנו גם יודעים שעין כחולה נחשבת לסמל המגן מפני עין הרע. באזור דרום-מרכז אמריקה, תמצאו את העין המיסטית.

העיניים הפכו לפריט עיצובי מודרני ומשגע, שכל אחד מחזיק בבית. למה אנחנו חייבים עיניים בבית? מכל הסיבות: כי הן יפות, הן סמל תרבותי, הן מגנות מפני עין הרע, הן מיסטיות, דתיות - הן הכל. 

 

מה הדרך המושלמות לשלב עיניים בעיצוב הבית שלכם?

יש המון דרכים להכניס את טרנד העיניים אל הבית שלכם. 

הדרך הנכונה לשלב אותן, היא לרוב הדרך הקלאסית: הדרך הנקייה, הדרך העל זמנית. זו שלא תמאס עליכם בעוד מספר שנים או תראה מטופשת או מיושנת. זו שבה פריט העיצוב שבחרתם לרכוש יהיה איכותי, יוקרתי ושיהיה לו ערך. שהוא ימשוך תשומת לב ולא יהפוך לסתם עוד פריט.

 

מסכות עיניים מעץ - כל העיניים אליהן בבקשה

מסכות עיניים מעץ, הן חלק מקולקציית העיניים של Umasqu. מדובר במסכות קמע, המעניקות למסכות הקמע המפורסמות פרשנות אישית, מנקודת מבט אישית וכמובן - עם עיצוב אישי.


מסכות העיניים של Umasqu הן מסכות עץ דקורטיביות, עשויות משכבות עץ. כל המסכות נצבעות ומורכבות בעבודת יד קפדנית והמון אהבה. המסכות מתאימות לתלייה במשרד, בכל חדרי הבית (בכניסה לבית, בסלון, בחדר השינה ואפילו בחדר התינוק).

 

1. מסכת קמע עין שמתאימה לכל חלל


מסכת קמע עין 5# בגוונים פסטליים. טרנדית, עדינה ויפה. היא כל כך יפה וכל כך מושלמת, שהיא תתאים גם לחדר התינוקת וגם לפינת האוכל. מחיר המסכה: 445 ₪.

מסכת קמע עין 5#  - יומסקו - צחי נבו

 

2. העין שתגרום לכולם להרים גבה

מסכת קמע עין #7 היא מסוג המסכות שקשה להסיר מעין את המבט. הצבעים שלה מרשימים והנוכחות שלה גונבת את ההצגה. כשהיא על הקיר אין צורך יותר בשום דבר. היא משתלבת עם ריהוט בעל גוון פסטלי עדין וגם עם עציצים ירוקים. היא תוספת מושלמת לתלייה על קיר בהיר ורגוע וגם על קיר בעל גוון כהה ונועז. אפשר לתלות מסכה אחת ואפשר גם לתלות אותה בזוג. מחיר מסכה אחת 670 ₪.

מסכת קמע עין נגד עין הרע לקיר - יומסקו - צחי נבו

 

3. מסכת קמע הכי אלגנטית שיש

 

מסכת קמע עין #13 של Umasqu, משתלבת באופן מושלם עם עוד טרנד על זמני - הצבע השחור. הצבע השחור תמיד נשאר אתנו, הוא תמיד אהוב ותמיד נשאר באופנה. כך גם המסכה הזו. מסכה שחורה, קלאסית, אלגנטית ומרשימה. היא מושלמת על קיר לבן, משתלבת נהדר עם כל גוון, כל עיצוב, נקייה וטרנדית. מחיר המסכה: 670 ₪.

 

מסכת קמע עין #13 - שחור לבן - יומסקו - צחי נבו

פוסטים ישנים פוסטים חדשים